Національна мережа магазинів TIR-запчастин для всіх видів техніки

Положення про гарантії товарів, придбаних в компанії "Strans"
Гарантія на товар
  • Гарантія - це товар, який відповідає всім технічним і технологічним вимогам і якості. Вся продукція, пропонована нашим Інтернет - магазином, має гарантію від виробника.
  • Гарантійний термін на Товари, за винятком електричних становить 12 (дванадцять) або 24 (двадцять чотири) місяці.
  • Гарантійні зобов'язання Продавця на товари, виконуються при дотриманні покупцем cоответсвующіх вимог.
Гарантійні умови
  • Надання документа, що підтверджує придбання даного товару у продавця.
  • Надання акта-виконання на монтаж запчастини на СТО, в якому зазначено відомості про автомобіль і перелік робіт по установці.
  • Гарантійний термін на електричні товари не встановлюється, а гарантія на них обмежується фактом працездатності на момент монтажу.
  • У разі недотримання покупцем вимог, за дотриманням яких діють гарантійні зобов'язання, запчастина втрачає гарантію.
  • Гарантійним відділом товар приймається для проведення діагностики в авторизованому сервісному центрі і визначення причин несправності. При виявленні заводського дефекту буде проведено гарантійний ремонт у встановлені законом терміни. У разі затримки поставки запасних частин ремонт може бути здійснений в строк, що перевищує чотирнадцять днів, але не більше тридцяти днів.
  • Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, і прийняття рішення, просимо Вас направити звернення в Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Просимо Вас детально викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для Вас рішення.
Порядок рекламації
  • Рекламація - це претензія покупця або замовника, що пред'являється продавцеві або постачальнику на товар який вийшов з ладу в період, коли на нього ще не закінчився гарантійний термін.
  • При настанні гарантійного випадку покупець інформує продавця про це в письмовій формі заповнюючи акт рекламації.
  • Акт рекламації повинен містити відомості згідно зразка, надається Продавцем Покупцеві.
  • Продавець вивчає всі надані матеріали і приймає рішення про задоволення гарантійної претензії покупця або відмова з обґрунтуванням такого рішення.
Повернення товару
  • Повернення (обмін) товару. Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути замінений або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови: - Товар, не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
  • Товар, який має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.