callback

замовити дзвінок

×

Надішліть Ваші контакти і наш менеджер зв'яжеться з Вами:

Бренди


Бренди

 

 

ZF Aftermarket розширив асортимент продукції Lemförder для електричних та гібридних автомобілів

 

 

 

 

 

На тлі зростання попиту на електричні та гібридні автомобілі ZF Aftermarket значно розширює лінійку продукції торгової марки Lemförder, що поставляється концерном ZF у серійне виробництво. Вона включає опори амортизаційної стійки, опори підвіски і двигуна для BMW i8 з гібридною силовою установкою. Для електромобіля VW e-Golf пропонується опора підвіски, а також ремкомплект опори амортизаційної стійки з підшипником. До оновленого асортименту продукції також входять опори підвіски, ремкомплект для опори амортизаційної стійки, а також опора коробки передач для гібридної моделі Audi A3 e-tron.

 

Крім деталей для найпопулярнішого, і, мабуть, масового електромобіля Tesla Model S, Lemförder також вже має в пропозиції для вторинного ринку деталі для Nissan Leaf першого та другого поколінь, Mercedes-Benz EQC, eSprinter, eVito та інших моделей е-автомобілів.

 

ZF Aftermarket рекомендує регулярно проводити технічний огляд усіх гумометалевих деталей. Незважаючи на те, що вони розраховані на тривалий термін експлуатації, вони також зношуються через високі динамічні навантаження.

 

Для монтажу та демонтажу цих високоякісних деталей потрібні спеціальні інструменти. Також необхідно дотримуватися деяких простих правил, щоб уникнути дорогого ремонту:

  1. Переконайтеся, що деталь встановлена ​​у правильному монтажному положенні. У ряді випадків на самих деталях або в місці установки є позначки для позиціонування, які дозволяють точно визначити монтажне положення нової деталі. Якщо цього немає, перед тим, як витягти пошкоджену деталь, необхідно відзначити її положення.
  2. У жодному разі не використовуйте масло як допоміжний засіб для монтажу, оскільки при зіткненні з гумою воно провокує пошкодження деталі. Замість олії ZF Aftermarket рекомендує застосовувати звичайний мильний розчин.
  3. При встановленні опор підвіски та амортизаційної стійки кріпильні болти слід затягувати до кінця з необхідним моментом затягування тільки після того, як транспортний засіб буде поставлений на колеса. Це дозволяє уникнути заклинювання або деформації опор, які можуть призвести до передчасного зношування нових деталей.